Інновації В Слотах I Як Вони Створюються

Якщо ви читаєте це, ви хочете дізнатися про інновації в слотах і про те, як створюються слоти, що йде на розробку цих ігор і як отримати найкращий досвід гри та ще бонус казино на додаток.

Основи ігрових автоматів

Світ ігрових автоматів може бути заплутаним і складним, але цей твір допоможе вам у цьому, щоб наприкінці ви відчули себе експертом.

Розквіт гральних автоматів

Зростання ігрових автоматів є світовим явищем, і в багатьох місцях вони фактично перевершують популярність усіх настільних ігор разом узятих. Чому це? Причини містять:

  • Грати в ігрові автомати легко
  • Мінімальні ставки в ігрових автоматах доступні
  • Грати в ігрові автомати весело та цікаво для всіх типів гравців
  • Невелика ставка може виграти багато!

Ігрові автомати існують з кінця 1800-х років, починаючи з майстерності механіка з Сан-Франциско, і відтоді пройшли різні етапи. Як от:

  • Вони використовувалися як будівельники бізнесу на прилавках магазинів, роздаючи жувальну гумку замість готівки
  • Вони були розвагою для подружжя гравців у казино, поки їхні партнери грали за столами
  • Вони були механічними пристроями з годинниковим механізмом

Тепер це високотехнологічні загадки, що містять анімацію, відео, об’ємний звук і спецефекти

House Edge?

Попри те, що ігрові автомати зазвичай платять менше, ніж інші ігри казино, десятки мільйонів людей грають в онлайн-слоти щодня.

Джон Гроховскі опублікував статтю про відсотки виплат у Сполучених Штатах і про те, як максимізувати виплати на слотах. Ґроховскі виявив, що купівля номіналом в 0,37 гривень досягає 13-16 відсотків, ігор за дві гривні — 10-12 відсотків, четвертинних — 7-10 відсотків, 37 гривень — 5-8 відсотків.

Тут, в Україні, це означає, що гравець у пенні-слоти може отримувати 740 гривень за кожні зіграні 4600 гривень.

Навіщо грати в слоти?

Отже, навіщо грати в слоти? У відсотковому співвідношенні слоти (і онлайн-слоти) не можна порівняти з настільними іграми, але є багато причин, чому гравці обирають їх: у слоти легко грати.

Грати в ігрові автомати практично не потрібно вчитися. Ви обираєте свою ставку, натискаєте кнопку і спостерігаєте, як обертаються барабани, просто. Крім того, на відміну від деяких настільних ігор, тут немає спеціальних стратегій для вивчення. Слоти мають низькі мінімальні ставки.

Більшість онлайн-слотів мають надзвичайно низькі можливості ставок. Простіше кажучи, слоти можуть бути недорогою розвагою. Швидкість цих ставок також приваблива, оскільки можна робити кілька сотень ставок на годину або більше, з бонусними подіями та функціями, які забезпечують ще швидший ігровий процес із певними слотами.

Слот пропонує величезні можливості джекпоту.

На слотах можливі великі гроші. У певних іграх можна виграти тисячі (іноді навіть мільйони!) одним надзвичайно вдалим обертанням. Найбільший джекпот в історії, 14650 мільйона гривень, припав на ставку в 110 гривень. Звичайно, такі великі джекпоти трапляються надзвичайно рідко, але будь-який спеціальний гравець час від часу збирає виграші, які в сотні разів перевищують розмір ставки.

Слоти — це весело!

Поява онлайн-слотів дала волю фантазії дизайнерів ігор. Слотмейкери зараз витрачають величезну кількість часу та грошей на розробку інтерактивних, розважальних слот ігор, які дають гравцеві приємний час, навіть якщо він не виграє. Теми та історії, що стоять за цими слотами, тепер важливі, ніж будь-що інше – гравець тепер бере активну роль. Тепер наголос робиться на іграх, які приносять задоволення, а також мають можливість виграти.

Винахід і історія ігрових автоматів

Ігрові автомати є настільки поширеним явищем у сучасних казино, і в них так широко грають онлайн, що легко подумати, що так було завжди. Але слоти надзвичайно розвинулися за останні 120 років.
Ти знав…?

  • Перший ігровий автомат із трьома барабанами мав максимальний джекпот у 18,45 гривень
  • Багато перших ігрових автоматів не окупалися готівкою
  • Комп’ютеризовані ігрові автомати з генераторами випадкових чисел забезпечили більшу волатильність і більші виграші

Найбільший вплив на сучасний ігровий автомат, безумовно, зробив технологічний прогрес. Зараз єдиним реальним обмеженням для дизайну гри є уява дизайнера. Однак ігрові автомати були винайдені задовго до комп’ютерів…

Чарльз Фей і Liberty Bell

Ігрові пристрої з монетами існували ще до того, як Чарльз Фей винайшов Liberty Bell у 1895 році, але саме з Liberty Bell привели до появи сучасних слотів. Винахід Фей мав три барабани, що обертаються, ручку збоку та отвір для монет.

Особливості гри включали:

  • П’ять різних символів на барабанах – підкови, бубни, піки, черви та Дзвін Свободи
  • Одна лінія виплат посередині дисплея
  • Найбільший виграш, який приходить за встановлення трьох дзвонів Свободи
  • Загальний джекпот у розмірі… чекайте… 18,45 гривень!

Простий, елегантний і довговічний дизайн зробив Liberty Bell таким інноваційним.

Ігри з трьома барабанами все ще існують у казино сьогодні.

Герберт Міллс

Герберт Міллс, виробник із Чикаго, представив ігровий автомат із трьома барабанами під назвою Operator Bell у 1907 році. Міллс був лідером у виробництві монетних пристроїв, зокрема:

  • Машина для перегляду фільмів «Автостероскоп»
  • Автомат для приготування морозива
  • Машини для розливу кока-коли

Машини Міллса були найпоширенішими ранніми ігровими автоматами, і саме Міллс вперше розмістив символи фруктів на ігрових іграх. Тому у Великобританії ігрові автомати іноді називають «фруктовими автоматами».

Торгові симулятори

Ігрові автомати, які виплачували гроші, були незаконними в США, поки азартні ігри в казино не були легалізовані в 1931 році. Звичайно, це не означало, що таких автоматів не існувало, але грошові виплати часто повинні були бути поза полем зору…

Деякі ігрові автомати розміщували на прилавках торговців, щоб залучити клієнтів і допомогти бізнесу

Деякі слоти окупилися товарами (наприклад, сигаретами, жуйкою), а не грошима

Логотипом торгової марки Bell Fruit Gum була чорна прямокутна смужка, яка надихнула знаменитий символ «бар», який досі використовується в сучасних слотах.

Розквіт Bally

Компанія Lion Manufacturing була заснована в Чикаго в 1932 році, і одним із її перших успіхів була гра в пінбол, відома як BallyHoo. Зараз компанія Bally Technologies є частиною Scientific Games. Після легалізації азартних ігор Bally кинув виклик Міллзу за лідерство в ігрових автоматах. Bally Baby була крихітною моделлю стільниці, яку Bally створив для видачі нагородних карток, які можна було обміняти на жувальну гумку.
Серед інновацій Bally були:

  • Bally Bell, перший ігровий автомат, який приймає більше ніж одну монету
  • Популярний вертикальний слот Hi Boy у 1940-х роках, завдяки якому Bally став основним постачальником слот ігор
  • Електромеханічні слоти, представлені в 1960-х роках

Відділення для монет, представлений разом з електромеханічними слотами дозволили отримати набагато більші виграші, які виплачувалися без необхідності зупиняти гру

Міжнародні ігрові технології

У 1970-х Сі Редд, інженер Bally, винайшов відеопокер. Редд взявся за гру самостійно і заснував компанію під назвою Sircoma. Сьогодні ця компанія має назву International Game Technology і витіснила Bally як найбільшого у світі виробника ігрових автоматів, об’єднавшись із GTECH у 2014 році. Інновації IGT включають: 

  • Комп’ютеризовані слоти
    з віртуальними барабанами та генераторами випадкових чисел
  • Широкомасштабні прогресивні ігри, зв’язування автомати в різних казино для отримання багатомільйонних виграшів
  • Популяризація бонусного колеса, відомого в телешоу «Колесо фортуни»

Всесвітній смак

Слоти сягають корінням у Сполучені Штати, і американські слотмейкери залишаються одними зі світових лідерів. Однак зараз у світі слотів є глобальний колорит. Крім американських слотмейкерів, таких як WMS Gaming і Scientific Games, є австрійська компанія Novomatic, японська Konami Gaming і Aruze Gaming з філіями в США, Австралії, Південній Африці та китайському місті Макао.

Відеопрорив

Більшість ігрових автоматів, які використовуються сьогодні, працюють на відеоекранах, а не на механічних барабанах. Ранні слоти, доступні в 1980-х роках, намагалися імітувати досвід із трьома барабанами, і не всі були успішними. Щоб залучити гравців, відеослоти повинні були запропонувати щось інше.

У 1994 році компанія Bally представила Game Maker, який включав ігрові автомати, відеопокер і відеоблекджек. Це був перший відеослот, який досяг справжньої популярності. Пішли бонусні слоти від Aristocrat і WMS, і популярність відео злетіла.

Слот інновації: важливі досягнення

Ігрові автомати більше залежать від технологій, ніж інші ігри казино. Технологічний прогрес змінив типи ігор, які тепер можуть пропонувати виробники.

Бункер для монет дозволив отримати більші виплати в автоматах, а квиткові принтери пізніше замінили бункер для монет

Віртуальні барабани дозволяють грати з вищими шансами та джекпотами.
Бонусні колеса та відеобонусні ігри дають гравцям щось додаткове, щоб утримати інтерес

Можливо, автомати Liberty Bell Чарльза Фея є найважливішим винаходом в історії ігрових автоматів, але за 120 з гаком років відтоді було багато інновацій та винаходів, які пішли на розвиток ігор, у які грають сьогодні.

Монетник

Отже, чому монетоприймач був таким важливим?

У попередніх ігрових автоматах використовувалися надто жорсткі трубки для монет, і монети доводилося складати в них стопкою.

Coin Hopper увімкнув слоти для циркуляції монет для виплат із більшого пулу

Більший пул монет означав, що виплати можуть бути більшими, в кінцевому підсумку в обігу перевищуватиме 1000 монет

Винахід Ніколауса та Брайтенштейна дозволив розробникам ігор створювати ігри з більшими та більш частими виграшами.

Віртуальний барабан

У 1984 році Інге Тельнаес розробила метод відображення символів і проміжків, або «зупинок», із фізичного барабана на віртуальний барабан. Це змінило правила гри з багатьох причин:

Великі джекпоти вимагають великих шансів на виграш, тому збільшення шансів вимагає збільшення кількості можливих комбінацій символів і пробілів.
До появи віртуального барабана основним рішенням було збільшення розміру барабана
Віртуальний барабан Telanes означав, що дизайнери ігор могли змусити барабани поводитися так, ніби вони мали будь-яку кількість символів і пробілів

Більше зупинок означало більше гнучкості для розробників ігор, щоб надавати гравцям ігри з високою та низькою волатильністю, великими джекпотами, частими джекпотами та всім, що між ними

Без віртуального барабана були б неможливі ігри на великі гроші, ні навіть слоти, які сьогодні можна було б назвати «помірними» джекпотами.

Пов’язані прогресивні джекпоти

Слоти з прогресивними джекпотами додають частину кожної ставки до суми джекпоту, доки гравець її не виграє. Після цього джекпот повертається до початкової суми та накопичується знову.

Пов’язані прогресивні елементи електронно пов’язують кілька ігор, щоб ставка на будь-якому з автоматів збільшувала джекпот. Крім того, є прогресивний розіграш, де ви знайдете найбільші джекпоти, пов’язані з сусідніми автоматами та іншими казино.

Слот IGT Megabucks був першою широкомасштабною прогресивною грою, яка об’єднувала автомати в усіх штатах Невади (включно з казино в Лас-Вегасі). Саме на Megabucks у 2003 році був виграний світовий рекорд джекпоту в 1440 мільйонів гривень.

 Багаторівневі прогресивні джекпоти

Багаторівневі джекпоти поширені в будь-якому прохідному казино, і цей формат вперше дебютував в Австралії, а потім переїхав до США наприкінці 1990-х років. Багаторівневі прогресивні моделі мають деякі ключові особливості:

Акцент робиться на невеликих доступних джекпотах, які залучають гравця до частих виграшів

  • Деякі багаторівневі прогресивні джекпоти мають ще менші значення перекидання для більш частих ударів, тоді як деякі мають вищі перекидання для менш частих, але більших джекпотів
  • Більшість багаторівневих прогресивних гравців мають великі дисплеї джекпотів, які розтягуються на кілька машин, щоб гравці могли бачити, коли банк заповнений і прогресивні гравці часто отримують нагороди

IGT, WMS, Bally та інші виробники випустили власні багаторівневі прогресивні пристрої, і тепер вони доступні лише з двома рівнями або 10 або більше.

Перевірка рахунків

Просто валідатори купюр сканують квитки зі штрих-кодом виплат, а також валюту та пропонують більшу гнучкість для задоволення сучасних вимог казино. Розробники рішень для обробки готівки розробили валідатори, які можна програмувати та адаптувати до банкнот різного розміру, які зчитують валюти з усього світу.

Принтери квитків

Сьогодні більшість виплат приходить у вигляді квитків зі штрих-кодом, які можна використовувати для покупки кредитів для іншого автомата або обміняти на готівку. Деяким гравцям не вдається помітити зображення та звук монет, що висипаються з ігрових автоматів, але друк квитків зі штрих-кодом має очевидні переваги в безпеці як для гравця, так і для казино, тому це є опорою більшості сучасних закладів.

Мультиігрові автомати

Встановлення кількох ігор на одній машині дозволяє гравцям вибирати, у що вони хочуть грати, не рухаючись. Знову ж таки, Bally є новатором у цьому з їх 1994 Game Maker.

Бонусні колеса слота

Колесо золота від Anchor Gaming у 1995 році стало сенсацією. Оригінальне колесо було прикріплено до вежі на ігрових автоматах з похилим верхом. Люди зупинялися, щоб подивитися, скільки бонусних кредитів виграє гравець. Згодом з’явилося Колесо Фортуни від IGT, і сьогодні багато виробників використовують бонусні колеса як додаткові у своїх ігрових автоматах.

Багатолінійні відеослоти з бонусною грою

Тихоокеанський регіон був випробувальним полігоном для того, що стало найгарячішим ігровим трендом за останні 15 років.

WMS Gaming досягла першого великого успіху в США в 1997 році з Reel ‘Em In, лише з п’ятьма лініями виплат (по три на п’яти лініях відео), літерою «v» і шевроном. Гравці могли торкнутися екрана, щоб вибрати рибалку, щоб намотати рибу на бонусні кредити. Креативні, розважальні форми бонусної гри тепер є ключем до популярності сучасних слотів.

Сьогодні відеослоти домінують у казино з багаторівневими джекпотами, таємничими бонусами та грою в стилі спільноти. Справжні інноваційні слоти.